halk bankası soma şube kodu soma online meteor ashes of soma youtube

overdose on tramadol hydrochloride tramadol overnight shipping tramadol drug classes

can you take 2 tramadol hcl 50 mg tramadol buy tramadol hcl and vicodin

soma - h foundation tonight buy soma online ribolov soma na cvet

soma com raizes iguais soma online castlevania harmony of despair soma cruz souls

ASX-IBECO NV, Antwerpen

case study

Wie zegt dat ASX-IBECO een koerier is, doet de waarheid een beetje geweld aan. Hun diensten zijn namelijk zoveel uitgebreider: Sprintdiensten, nationale en internationale verzendingen, postverwerking, kaai-opdrachten zoals het afhandelen van douaneformaliteiten, legalisaties, visumaanvragen, enz.

Een van de redenen waarom ze uitblinken in hun taken, is de verregaande automatisatie die het bedrijf voortdurend nastreeft: zo zorgt een uitgebreid track & trace systeem ervoor dat de klant na levering automatisch een e-mail ontvangt met daarin de ophaal-en levertijden, namen, handtekeningen en eventuele opmerkingen.

Ook op het vlak van communicatie ligt de lat hoog, en daarom werd enige tijd besloten om de telefooncentrale te vernieuwen.

Patrick Proesmans, afdelingshoofd van de sprintdienst en medeverantwoordelijke voor de IT legt uit:  “We zijn altijd tevreden geweest over onze Avaya centrale, maar we waren toe aan uitbreiding en de maximum capaciteit was helaas bereikt.   Aangezien Sonal zich al die jaren had bewezen als betrouwbare partner, hebben we aan hen de opdracht toevertrouwd om de telefooncentrale te vernieuwen.”

Hierbij stelden zich een aantal uitdagingen: De kantoren zijn fysiek gescheiden van de logistieke afdeling, dus werd een VPN tunnel opgezet zodat beide sites via VoIP met elkaar werden verbonden.

Enkele medewerkers werken ook regelmatig van thuis uit, maar dankzij de one-x-mobile applicatie blijven zij steeds in contact met de centrale, met behoud van de meeste functionaliteiten:

Patrick Proesmans: “Na 18u worden de inkomende oproepen doorgeschakeld naar een callcenter, en soms gebeurt het dat we deze doorschakeling vergeten te activeren.  Dankzij de one-x-mobile app kan ik dat gewoon met mijn GSM.”

De kantoorbedienden werden voorzien van de Avaya office workers, een applicatie die de kracht van de Avaya centrale verlengt naar hun scherm: Zo kunnen ze veilig chatten met hun collega’s, zien ze wie bezet is of niet gestoord mag worden, eenvoudig conference calls opzetten, enz.

 

Hard- en software:

IP 500 V2
30x Avaya 1408 digitale handsets
30x office workers applicatie
10x Plantronics headsets

Meer info

Kattendijkdok-Oostkaai 5,
B 2000 Antwerpen

http://www.asx-ibeco.be/
Tel. 03 213 88 00
Fax. 03 213 88 10
info@asx.be

00000