soma fit class schedule order soma soma öğretmenevi müdürü

hvor lenge sitter tramadol i blodet tramadol 50mg can tramadol contain morphine

ambien and eye swelling buy ambien online celebrities that take ambien

tramadol shot hurt order tramadol tramadol and acetaminophen combination tablets in the treatment of fibromyalgia pain

tramadol benicar tramadol 50mg tramadol fahreignung

D’Arta Frozen Foods, Aardooie

Case Study

In Ardooie, temidden van een van de rijkste en meest bewerkte landbouwgebieden, bevindt zich d’Arta, een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in het invriezen en verpakken van verse groenten, kruiden, fruit tot zelfs kant-en-klare bereidingen. Hierbij streven zij er naar om in een zo kort mogelijk tijd de groenten van het veld te verwerken tot gezonde, vriesverse producten.

D’Arta bestaat ondertussen meer dan 25 jaar en is met een personeelsbestand van ruim 360 medewerkers uitgegroeid tot een van de leidende diepvriesbedrijven in de regio.  Toch zorgt het familiaal kader voor korte beslissingslijnen en slagen ze er in om zich flexibel op te stellen in een snel evoluerende markt.

Telecombehoefte

Over de jaren heeft d’Arta een sterke groei gekend, zowel op het vlak van medewerkers als qua bedrijfsoppervlakte.  Een evolutie die ervoor zorgde dat hun bestaande analoge telefooncentrale niet meer in staat was om mee te groeien met de onderneming.   Naast de kantoren met vaste desktop toestellen beschikt d’Arta over een totaal bebouwd oppervlakte van 25,8 ha waar mobiele medewerkers zijn aangewezen op een betrouwbaar DECT netwerk.

Daarom werd jaren geleden besloten tot de aankoop van een Avaya IP Office communicatieplatform in combinatie met een Panasonic telefooncentrale.  Een investering die tot de dag van vandaag nog steeds bewijst dat ze elke evolutie binnen het bedrijf moeiteloos kan volgen.

Invulling

Twee Avaya IP Office centrales zijn opgesteld in elk van de twee sites, verbonden met een glasvezel.  Op de hoofdsite, waar zich tevens de productieafdeling bevind, werden tevens een Panasonic NS1000 en TDE620 geïnstalleerd.  Deze doen dienst als DECT server voor zo’n 80 medewerkers die zich regelmatig doorheen het bedrijf begeven.

Geert Fockaert, technisch verantwoordelijke telefonie, legt uit: “Sommige medewerkers maken gebruik van een cascadesysteem waarbij ze eerst op hun vast toestel gebeld worden, dat in geval van afwezigheid na enige tijd doorschakelt naar het DECT toestel.  De oppervlakte van ons DECT netwerk is zeer uitgebreid, wat een goede dekking niet evident maak.  Daarom maken wij sinds enige tijd gebruik van IP antennes die we gewoon kunnen aansluiten op het bestaande data netwerk.  Er is altijd wel ergens een switch voorhanden, dus qua bekabeling is dat erg gemakkelijk.”

Een hoge graad van functionaliteit en procesautomatisatie zijn een belangrijk onderdeel van de filosofie van d’Arta en vinden we dan ook terug in alle lagen van de onderneming. Zo ook voor de interne en externe communicatie.

Geert Fockaert: “Onze werknemers kunnen in geval van ziekte bellen naar een speciaal nummer waarbij ze hun personeelsnummer kunnen intoetsen. Hierdoor krijgen de juiste mensen een melding per mail, en wordt de tijdsregistratie automatisch aangepast.  Maar ook onze relaties ondervinden de voordelen van onze telecomvoorzieningen: tijdens de bloemkoolcampagne kunnen de leveranciers voor 8u ’s morgens inbellen waarbij ze zich identificeren door het intoetsen van hun landbouwerscode.  Op die manier kunnen ze laten weten welke leveringen voor die dag voorzien zijn, wat ons dan weer toestaat om een correct planning voor de dag op te maken.”

Sonal

Ook over de medewerking met Sonal klinkt niets dan lof: “Ik kan zelf de programmatie van zowel de Avaya als de Panasonic centrale beheren, bijvoorbeeld bij het toevoegen van een nieuwe gebruiker of een telefoonregister.  In geval van een iets complexer probleem word ik altijd snel geholpen door de technische dienst”.

Hardware:

  • 2x Avaya IP500 V2: Hoofd- en satellietcentrale
  • Panasonic NS1000 / TDE620 (DECT Server)
  • Panasonic IP antennes
  • 87 Desktop toestellen
  • 81 DECT toestellen

Software:

  • UCplus CTI software users / operator console
  • Voicemail Pro voor campagne
00000