how to get valium for flying diazepam 5mg can you order valium online

taking soma after adderall buy soma online palm royale soma bay 5 * tophotels

tramadol hcl 50 mg tablet amn tramadol 50 mg tramadol fiole 100 mg pret

argento soma fanfiction buy soma online soma detox symptoms

manga shokugeki no soma 65 soma online fazer soma seguro desemprego

Habitude villabouw, Maasmechelen

case study

Een ervaren team met een collectieve obsessie voor perfectie.  Neen, deze keer gaat het niet over Sonal, maar betreft het een zin die we lezen op de website van Habitude, specialist in de bouw van stijlvolle villa’s.  Het is dan ook geen wonder dat zij qua werkethiek al decenia lang in Sonal de perfecte match vonden.

Habitude is een team van architecten, interieurarchitecten en ingenieurs dat reeds 30 jaar garant staat voor de succesvolle realisatie van uw droomvilla.  Dankzij hun jarenlange ervaring en gedrevenheid zijn ze in staat om u vanaf het eerste gesprek tot aan het moment van oplevering vakkundig te begeleiden en staan aldus garant voor het perfect verloop van uw project.

Telecom

Wie alleen maar het beste wil voor zijn klanten, heeft graag ook de beste middelen ter beschikking.  Daarom drong een vernieuwing van de telefooncentrale zich op.

Michael Bijnens – ICT coördinator Habitude NV

IT Coördinator Michael Bijnens legt uit: “Op ons kantoor worden twee vennootschappen gehuisvest, elk met hun eigen nummer.  Onze vorige installatie was oud en gedateerd, en miste enkele essentiële functies zoals een antwoordapparaat en wachtmuziek.  Aangezien we toch steeds een professioneel imago nastreven, vonden we het belangrijk om hier iets aan te doen.  Ook op budgettair vlak was er ruimte voor verbetering: Vanwege de twee oproepnummers betaalden we nu voor twee DSL lijnen, wat een behoorlijk kostelijke zaak was.   We hebben dan verschillende telecombedrijven aangesproken en gevraagd wat zij ons konden voorstellen, en uiteindelijk hebben we ons buikgevoel gevolgd en zijn we bij onze bestaande partner Sonal gebleven.”

Invulling

Voor het verlagen van de telecom kosten werd overgestapt naar een VoIP oplossing: de twee DSL lijnen werden geschrapt en alleen de internetverbinding werd behouden.

Michael Bijnens: “Dit scheelde op budgettair gebied inderdaad een slok op de borrel, en dankzij de nieuwe telefooncentrale zijn we er ook qua  functionaliteiten een pak op voorruit gegaan. Onze administratieve medewerkster heeft dankzij een uitgebreider toestel nu een veel beter inzicht in de gang van zaken binnen het bedrijf, wat haar dagelijkse taken er heel wat aangenamer op maakt.

De installatie is trouwens vlekkeloos verlopen: men had ons op voorhand verzekerd dat de impact op de werking van ons bedrijf minimaal zou zijn, en dankzij een zorgvuldige coördinatie met Telenet, die hier trouwens ook aanwezig was op de dag van de installatie, is dit effectief ook zo gebleken.”

 

Hardware

  • Panasonic NS700
  • Panasonic DT543 executieve telefoon met 24 programmeerbare toetsen, uitgebreid met headset

Meer info

www.habitude.be

+32 (0)89 77 23 90

00000