Nieuwe klanten omarmen de Avaya Midmarket Cloud oplossingen, en de volgende voorbeelden van drie unieke klanten zijn typerend zijn voor het business model en de mate waarin de IP Office oplossing voor hen een logische keuze is. Van een klein, startend ontwerpkantoor, naar een organisator van voetbalkampen tot een groeiende film- en TV studio met steeds evoluerende behoeftes: De Avaya Midmarket Cloud oplossing voorziet in de middelen, flexibiliteit en budgetvriendelijkheid die vereist is voor succes.
Stacey Cohen Design
Elke onderneming komt op een bepaald punt waarbij de GSM als enige middel voor bedrijfscommunicatie niet meer toereikend is. Voor Stacey Cohen Design, een snelgroeiend interieur design kantoor in Toronto droeg het Avaya IP Office platform bij aan het professioneel imago dankzij Enterprise-level connectiviteit zonder het Enterprise-level budget.
SCD Werknemers gebruiken nog steeds hun IPhones, maar deze zijn nu voorzien van Avaya one-X Mobile voor IP Office. SCD heeft één vaste lijn met een geautomatiseerd onthaal, en een extensie voor elke medewerker waardoor de GSM nummers privé blijven. Het voorziet verder in specifieke functionaliteiten die deze onderneming een groot image geven.
“Mijn personeel en ikzelf moeten regelmatig op pad, wat betekent dat we zelden op kantoor zijn. De mobile twinning functie houdt ons beschikbaar voor leveranciers en klanten, en als we niet beschikbaar zijn kan men doorgeschakeld worden naar de receptie, eenvoudig door op 0 te drukken. Hierdoor krijg ik veel minder voicemails sinds we zijn overgestapt naar Avaya.” – Stacey Cohen, eigenaar van Stacey Cohen Design.
Challenger Sports
Challenger Sports biedt een totale voetbaloplossing voor duizenden voetbalclubs in Noord Amerika. Vanuit hun hoofdkwartier in Lenexa, Kansas, en hun dertien regionale kantoren, organiseert het bedrijf duizenden voetbalkampen in de VS en Canada. Een andere afdeling, Challenger Teamwear, voorziet voetbalclubs, scholen en teams van stijlvolle en functionele uitrustingen.
Het hoofdkwartier van Challenger Sports was reeds uitgerust met het Avaya IP Office platform, maar de regionale kantoren gebruikten een mix van diverse merken en systemen. De grootste van alle niet-Avaya systemen was een zuivere Cloud-based oplossing, maar Caleb Christopher, IT directeur van Chalenger, wilde een consolidering rond één fabrikant die een hybride oplossing kon voorzien die zowel lokale als Cloud functionaliteiten aanreikte. Daarom kwam hij op de proppen met een gedurfd plan: de Avaya IP Office op het hoofdkwartier kreeg een upgrade, en elk van de 200 zeer mobiele medewerkers kreeg de beschikking over een Chromebook met daarop de Avaya soft client geïnstalleerd, waardoor ze voortdurend toegang hadden tot het Avaya communicatieplatfom van het hoofdkwartier.
“Mijn doel was om de gebruikers te voorzien van één hulpmiddel dat volledig voorziet in hun professionele behoeften. Voor Avaya en Gsuite (Google’s zakelijke tools) was dat een Chromebook. Ze kunnen altijd en overal gaan, en zijn voorzien van volledige connectiviteit dankzij het Avaya platform, de productiviteitsapplicaties en hun Chromebook. De hybride architectuur zorgt bovendien voor een hogere flexibiliteit en lagere beheerskosten op langere termijn.” – Caleb Christopher, IT directeur van Chalenger Sports.
The Crossing Studios
Het Canadese “The Crossing Studios” in Burnaby (British Columbia) verhuurt meer dan 32 000 m² studioruimte aan Hollywood film- en TV-productieteams. Hierbij zijn ze gegroeid van één naar acht locaties in een recordtijd. Productievereisten kunnen snel veranderen, en het aantal werknemers van een enkele klant dat nood heeft aan telecomvoorzieningen kan in een oogwenk veranderen van een handvol naar enkele honderden. Aangezien elke locatie voorzien was van een andere telecominfrastructuur, spendeerde de IT afdeling extreem veel tijd aan het herconfigureren en aanpassen van de systemen die sowieso al onvoldoende betrouwbaar waren.
The Crossing Studio koos uiteindelijk voor het IP Office platform vanwege de eenvoud en de schaalbaarheid van de gehoste oplossing. Functies zoals auto-attendant, mobile twinning (dat de GSM linkt aan een extensie) en per-user facturatie houdt de klanten tevreden. Bovendien heeft de Cloud oplossing het bedrijf al meer dan 100 000 USD bespaard aan IT kosten, dankzij de veilige, eenvoudige en schaalbare communicatievoorzieningen.
“Ik ben altijd op pad zodat ik mij er van kan vergewissen dat onze klanten tevreden zijn, en tot nu toe hebben we niets dan lof gekregen. Met mijn 25 jaar ervaring in Customer Service, waarbij ik gewerkt heb met grote Telecombedrijven kan ik niet voldoende benadrukken hoeveel voldoening het schenkt om vast te stellen dat onze klanten geen klachten hebben over hun telefonie. Avaya IP office scoort op elk vlak: Krijgen mijn klanten wat ze willen? Ja. Zijn ze blij met de oplossing? Ja. Kost het me veel geld aan onderhoud? Zeker en vast niet. Ik had echt niet voor een betere oplossing kunnen kiezen.” – Mark Herrmann, CTO, The Crossing Studios
The Crossing Studios
Het Canadese “The Crossing Studios” in Burnaby (British Columbia) verhuurt meer dan 32 000 m² studioruimte aan Hollywood film- en TV-productieteams. Hierbij zijn ze gegroeid van één naar acht locaties in een recordtijd. Productievereisten kunnen snel veranderen, en het aantal werknemers van een enkele klant dat nood heeft aan telecomvoorzieningen kan in een oogwenk veranderen van een handvol naar enkele honderden. Aangezien elke locatie voorzien was van een andere telecominfrastructuur, spendeerde de IT afdeling extreem veel tijd aan het herconfigureren en aanpassen van de systemen die sowieso al onvoldoende betrouwbaar waren.
The Crossing Studio koos uiteindelijk voor het IP Office platform vanwege de eenvoud en de schaalbaarheid van de gehoste oplossing. Functies zoals auto-attendant, mobile twinning (dat de GSM linkt aan een extensie) en per-user facturatie houdt de klanten tevreden. Bovendien heeft de Cloud oplossing het bedrijf al meer dan 100 000 USD bespaard aan IT kosten, dankzij de veilige, eenvoudige en schaalbare communicatievoorzieningen.
“Ik ben altijd op pad zodat ik mij er van kan vergewissen dat onze klanten tevreden zijn, en tot nu toe hebben we niets dan lof gekregen. Met mijn 25 jaar ervaring in Customer Service, waarbij ik gewerkt heb met grote Telecombedrijven kan ik niet voldoende benadrukken hoeveel voldoening het schenkt om vast te stellen dat onze klanten geen klachten hebben over hun telefonie. Avaya IP office scoort op elk vlak: Krijgen mijn klanten wat ze willen? Ja. Zijn ze blij met de oplossing? Ja. Kost het me veel geld aan onderhoud? Zeker en vast niet. Ik had echt niet voor een betere oplossing kunnen kiezen.” – Mark Herrmann, CTO, The Crossing Studios