VoIP Cloud telefonie

Uw vrijheid om te ondernemen

Dankzij Cloud telefonie ervaart u de levensnoodzakelijke vrijheid die uw organisatie in staat stelt tot het leveren van grootse prestaties.

Lees verder en ontdek waarom Sonal Cloud Telefonie zijn gelijke niet kent op het vlak van efficiëntie en gebruiksgemak!

Dossier Cloud Telefonie

De ultieme gids voor iedere zaakvoerder of manager die overweegt om over te stappen naar Cloud telefonie

 Download gratis

Online demo

We gaan niet vals bescheiden doen: met het Sonal Cloud controlepaneel beschikt u over de meest gebruiksvriendelijke oplossing op de markt voor het beheer van uw belplan.  Zien is geloven, daarom nodigen wij u graag uit op een online demo.

Boek nu

Op een door u gekozen tijdstip nemen we telefonisch contact met u op, en delen we even ons scherm voor een korte demo.
Hierbij tonen we hoe eenvoudig het is om een belplan te beheren, en hebt u de tijd om vragen te stellen met betrekking tot uw specifieke behoeften.

 

Cloud telefonie: Meer vrijheid winst efficiëntie

Met Sonal Cloud Telefonie valt de noodzaak van een eigen telefooncentrale weg en maakt u gebruik van een online platform voor de telefonie van uw onderneming.  Het enige wat u nodig hebt is een stabiele internetverbinding, en u beschikt over alle functionaliteiten van een klassieke centrale zoals wachtmuziek, doorverbinden van gesprekken, omleidingen naar uw gsm, cascades, belgroepen, enz.

Snelle opstart

Ga sneller van start met uw telefonie dankzij de virtuele centrale.

Volledige controle

U beheert de instellingen van uw virtuele centrale helemaal zelf, zonder hulp van externe specialisten.

Stabiel budget

Betaal uitsluitend voor het aantal gebruikers dat u nodig hebt.

Goedkoper bellen dankzij VoIP

Bel aan goedkopere tarieven, zowel nationaal als internationaal, dankzij VoIP technologie.

Integratie van smartphones en tablets

Met je smartphone geniet je van alle functionaliteiten van je virtuele centrale.  Tevens configureer je het platform met je smartphone of tablet.

Lage instapkosten

Dankzij cloud telefonie hoeft u niet te investeren in de aankoop en installatie van een eigen telefooncentrale.

Is Cloud telefonie écht goedkoper dan een eigen telefooncentrale?

Waarom Sonal Cloud Telefonie?

Aanbieders van Cloud telefonie schieten als paddenstoelen uit de grond.  Wat maakt Sonal Cloud Telefonie zo uniek?

1

40 Jaar ervaring

Sonal biedt u de vruchten aan van 40 ervaring en is hierdoor goed geplaatst om u het best mogelijk advies te geven op het vlak van telecommunicatie.  Bovendien biedt Sonal zowel Cloud oplossingen als installatie van fysieke telefooncentrales.  Zo kunnen we als geen ander de oplossing aanbieden die het best aansluit bij uw behoeften.

2

Veiligheid

Elk probleem dat ervoor zorgt dat we niet in staat zijn om te telefoneren met onze leveranciers, klanten of collega’s heeft onvermijdelijk impact op onze business. Het aspect veiligheid is dus een belangrijke factor in de keuze van uw provider.  Sonal Cloud Telefonie biedt een aantal sterke troeven die het risico tot downtime tot een minimum beperken.

3

Gebruiksgemak

Uw eigen virtuele centrale beheren is een van de troeven van telefonie in de Cloud.  Onze drag-en-drop interface wordt door onze klanten steevast enthousiast onthaald vanwege haar gebruiksgemak en flexibiliteit.  U kan uw belplan aanpassen op kantoor, maar eveneens met behulp van uw smartphone of tablet wanneer u op de baan bent.

Internet panne: wat zijn de gevolgen voor mijn Cloud telefonie?

Wil u weten hoe Cloud telefonie uw bedrijf nog efficiënter kan maken?

Onze telecom consultants denken met u mee en kennen als geen ander de mogelijkheden van Cloud telefonie.
Vul onderstaand formulier in en wij contacteren u voor een vrijblijvend gesprek, 100% op maat van uw behoeften.

  • Het aantal gebruikers binnen uw bedrijf. Deze kunnen gebruik maken van een vast toestel, of bellen via de pc of smartphone (softphone).
  • Gebruikers die, eventueel in combinatie met een vaste toestel, bellen via hun pc, tablet of smartphone. Deze software garandeert een volledige integratie in de centrale, met alle functionaliteiten van een klassiek vast toestel.
  • Hoeveel telefoonnummers heeft uw organisatie?
  • maakt u nog gebruik van een faxservice
  • Uw gegevens