U mag blijven rekenen op onze vertrouwde Panasonic service!

U mag blijven rekenen op onze vertrouwde Panasonic service!

De steeds snellere digitalisering van onze telefoniesector brengt heel wat inzichten en nieuwe manieren van werken met zich mee. De markt voor communicatieproducten is de afgelopen jaren snel veranderd en veel kmo’s migreren naar cloud gebaseerde oplossingen.

Onder meer door de pandemie is het hybride (tijds- en plaatsonafhankelijk) werken doorgebroken. Bedrijven hebben systemen en tools nodig waarmee ze op afstand effectiever kunnen communiceren en samenwerken. Velen kijken naar cloud gebaseerde oplossingen, zoals Microsoft 365 en Teams of naar een unified communications-oplossing zoals onze eigen SonalCloud of Avaya Cloud Office.

Sommige diensten passen dan ook niet meer in een toekomstbeeld dat innovatie voorop zet. Daarom zette Panasonic in 2021 de verkoop van nieuwe ’Unified Communications-producten’ stop.

U hoeft zich geen zorgen te maken! Gebruikt u één van de producten die uit het Panasonic-assortiment verdwijnen? U mag op Sonal blijven rekenen!

Sonal blijft u en uw Panasonic-systemen verder ondersteunen, uitbreiden, herstellen en onderhouden zolang dit kan.

De komende maanden zullen we contact opnemen om nieuwe trajecten te bespreken of bestaande in stand te houden.

Meer info over uw Panasonic-systeem?

Neem contact op met Sonal

De beste telefonie-oplossing voor uw onderneming?

Neem contact op met onze telecomconsultants. Zij staan u graag te woord!

Michael De Clercq
Afgevaardigd Bestuurder

Kevin Van Ham
Telecom Consultant

Erik Tanret
Telecom Consultant